תוך 30 דקות אצלך עם כסף מזומן! מבצע גרירה חינם עלינו!

✅ תוך 30 דקות אצלך עם כסף מזומן! מבצע גרירה חינם עלינו ✅

קונה טרקטורים לפירוק

תוכן עניינים

המאמר נכתב ע"י "יוסי – קונה רכבים לפירוק" – החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה מכל הסוגים

קונה רכבים לפירוק ונסיעה במזומן

טרקטורים הם מכונות חזקות המשמשות למגוון מטרות, מחקלאות ועד בנייה. עם זאת, כאשר טרקטור מתגבר על השימושיות שלו, יש לפרק אותו ולהיפטר בבטחה. פוסט זה בבלוג בוחן את תהליך פירוק הטרקטור, דן בהסרת חלקים, הכנת חלקים לסילוק, וההשפעה הסביבתית של סילוק הטרקטורים.

הסרת חלקים

לאחר שהטרקטור הוצא משימוש, השלב הבא הוא להתחיל בתהליך הפירוק. זה כרוך בהוצאת הרכיבים העיקריים, כמו המנוע וההילוכים, וכל רכיב אחר שניתן להציל, כמו מערכת החשמל, מערכת הדלק והבלמים. יש לטפל בכל החלקים הללו מתוך מחשבה על בטיחות ולדאוג לכך שלא ישוחררו חומרים מסוכנים לסביבה.

הכנת חלקים לסילוק: לאחר שהחלקים הוסרו, יש להכין אותם לסילוק. זה כרוך בניקוי החלקים והסרה של כל שמן או דלק שייתכן שהושארו עליהם. יש להשליך כראוי את כל החומרים המסוכנים, כגון סוללות או שמן, ולמחזר אותם או להיפטר בצורה בטוחה. לאחר שהחלקים נקיים, ניתן לאחסן אותם במקום בטוח עד שניתן להעבירם למתקן הסילוק המתאים.

השפעה על הסביבה: ההשפעה הסביבתית של סילוק טרקטורים היא דאגה גדולה. חלקי טרקטור מכילים לרוב כימיקלים מסוכנים, כגון עופרת וכספית, וסילוק לא נכון של חלקים אלו עלול לגרום לנזק סביבתי חמור. לדוגמה, נפט ודלק עלולים לחלחל לקרקע ולזהם מקורות מים, בעוד עופרת וכספית עלולים להשתחרר לאוויר ולגרום לזיהום אוויר. לכן, חשוב לוודא שכל חלקי הטרקטור מסולקים כראוי, בהתאם לכל פרוטוקולי הבטיחות והתקנות. בסך הכל, פירוק טרקטור הוא יותר מסתם הסרת חלקים. זהו תהליך שדורש בטיחות וזהירות, ועדיין יש לו השפעה על הסביבה. חשוב לוודא שכל החלקים יטופלו ויושלמו כראוי כדי למזער את טביעת הרגל הסביבתית של סילוק הטרקטור. בעזרת הטיפול והנהלים המתאימים, ניתן למזער את ההשפעה הסביבתית של סילוק הטרקטורים, מה שמאפשר לנו להמשיך וליהנות מהיתרונות של הטרקטורים במשך שנים רבות.

הכנת חלקים לסילוק

לאחר שהחלקים הוסרו מהטרקטור, יש לנקות אותם ולבדוק אותם לאיתור כל נזק או בלאי. אם חלקים כלשהם אינם מתקנים, יש להשליך אותם כראוי כדי למנוע כניסת חומרים מסוכנים לסביבה. יש לבחון את כל החלקים הניתנים לשימוש חוזר וללאחסן אותם במקום בטוח עד שניתן להעבירם למתקן הסילוק המתאים. חשוב לזכור שגם כאשר נעשה שימוש חוזר בחלקים, הם עדיין יכולים להכיל חומרים מסוכנים ויש לטפל בהם בזהירות.

מיחזור ושימוש חוזר בחלקים: כאשר החלקים נוקו ובדקו, יש למחזר אותם או לעשות בהם שימוש חוזר בכל הזדמנות אפשרית. חלקים כגון מנוע ותיבת הילוכים ניתנים לרוב לשימוש חוזר או לשפץ ולמכור אותם בשוק המשני. ניתן למחזר חלקים אחרים, כגון מערכות החשמל והדלק, ולהשתמש בהם ליצירת חלקים חדשים. על ידי מיחזור ושימוש חוזר בחלקים, אנו יכולים להפחית את כמות הפסולת המועברת למזבלות ולמזער את ההשפעה הסביבתית של סילוק הטרקטורים. בסך הכל, פירוק טרקטור הוא תהליך הדורש בטיחות וזהירות. חשוב לטפל בכל החלקים בזהירות כדי למנוע שחרור של חומרים מסוכנים לסביבה. על ידי הקדשת הזמן לניקוי ובדיקת החלקים כראוי, ומיחזור ושימוש חוזר בכמה שיותר, נוכל למזער את ההשפעה הסביבתית של סילוק הטרקטורים ולהבטיח שהטרקטורים ימשיכו להיות בשימוש במשך שנים רבות.

השפעה על הסביבה

אין להתעלם מההשפעה הסביבתית של סילוק טרקטורים. לשחרור חומרים מסוכנים לסביבה יכולות להיות השלכות ארוכות טווח על הפלנטה שלנו. בעוד שפירוק ומחזור חלקים הם דרך מצוינת לצמצם את ההשפעה הסביבתית של סילוק הטרקטור, יש דרכים אחרות למזער את ההשפעה. לדוגמה, על ידי שימוש בטכנולוגיות סילוק ירוק, כמו מסירי שומנים מתכלים, נוכל להפחית את כמות הכימיקלים המשתחררים לסביבה. בנוסף, על ידי השלכה נכונה של כל חומר מסוכן, כגון שמן משומש וחומצת סוללה, נוכל להפחית את הסיכון לזיהום. על ידי נקיטת גישה יזומה לסילוק טרקטורים, אנו יכולים להבטיח שהסביבה שלנו תישאר בריאה ומוגנת.

שימוש חוזר בחלקים

אחד הצעדים החשובים ביותר בהפחתת ההשפעה הסביבתית של סילוק הטרקטורים הוא שימוש חוזר בחלקים. חלקי טרקטור רבים עדיין במצב טוב וניתן לעשות בהם שימוש חוזר בטרקטורים אחרים. זה לא רק מפחית את כמות הפסולת שנוצרת, אלא זה גם מפחית את כמות החלקים החדשים שצריך לייצר. על ידי קיום תהליך שיטתי לזיהוי ואיסוף חלקים שמישים, אנו יכולים להבטיח כי הטרקטורים מפורקים וממוחזרים בצורה יעילה. בנוסף, תהליך אחסון והובלה של חלקים כהלכה יכול לעזור למנוע נזק נוסף לחלקים.

מיחזור חומרים: דרך מצוינת נוספת לצמצם את ההשפעה הסביבתית של סילוק הטרקטורים היא על ידי מיחזור החומרים. חומרים רבים המשמשים לבניית הטרקטורים ניתנים למחזור, כגון מתכות, פלסטיק וגומי. על ידי מיחזור חומרים אלו נוכל להפחית את כמות הפסולת שנוצרת מתהליך הסילוק. בנוסף, מיחזור החומרים עוזר להפחית את כמות החומרים החדשים שיש לייצר, מה שעוזר להפחית את טביעת הרגל הסביבתית הכוללת של תהליך סילוק הטרקטור.

שימוש בטכנולוגיות חלופיות: בנוסף לשימוש חוזר בחלקים ובחומרי מיחזור, ישנן גם טכנולוגיות חלופיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את ההשפעה הסביבתית של סילוק הטרקטור. לדוגמה, ניתן להשתמש במסירי שומנים מתכלים לניקוי ושימון חלקים, מה שמפחית את כמות הכימיקלים המסוכנים המשתחררים לסביבה. בנוסף, השימוש בטכנולוגיות סילוק ירוק, כגון מעכלים אנאירוביים, יכול לסייע בהפחתת כמות האנרגיה והמים המשמשים בתהליך הסילוק. על ידי שימוש בטכנולוגיות חלופיות אלו, אנו יכולים להבטיח כי טרקטורים ייפטרו בצורה ידידותית לסביבה. בסך הכל, על ידי יישום כמה צעדים פשוטים, נוכל להפחית את ההשפעה הסביבתית של סילוק טרקטור. על ידי שימוש חוזר בחלקים, מיחזור חומרים ושימוש בטכנולוגיות חלופיות, אנו יכולים להבטיח שהסביבה שלנו תישאר בטוחה ומוגנת. הקדשת הזמן לסילוק נכון של טרקטורים יכולה לעזור להבטיח שהכוכב שלנו יישאר בריא לדורות הבאים.

מיחזור חלקים

אחת הדרכים היעילות ביותר לצמצם את ההשפעה הסביבתית של סילוק הטרקטורים היא מיחזור חלקים. רבים מהרכיבים של טרקטור, כגון מנועים, תיבת הילוכים וחלקים אחרים, עדיין במצב טוב וניתן לעשות בהם שימוש חוזר, במקום להיפטר. על ידי קיום תהליך שיטתי לזיהוי ואיסוף חלקים אלו, אנו יכולים להבטיח שהם יעברו מיחזור ושימוש חוזר בטרקטורים אחרים. בנוסף, קיימת שיטה לאחסון והובלה נכונה של חלקים יכולה לסייע במניעת נזק נוסף לחלקים. יתרה מזאת, מיחזור חלקים עוזר להפחית את כמות החלקים החדשים שיש לייצור, מה שיכול לעזור להפחית את טביעת הרגל הסביבתית הכוללת של תהליך סילוק הטרקטור.

פירוק טרקטור הוא תהליך חשוב, שכן הוא מאפשר סילוק בטוח ואחראי של המכונות החזקות הללו. על ידי התחשבות בפינוי חלקים, הכנת חלקים לסילוק וההשפעה הסביבתית, ניתן להשלים את תהליך פירוק הטרקטור בצורה בטוחה ויעילה.

מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב
שירותים נוספים
טבלת היתרונות שלנו לעומת המתחרים
דגם המכוניתשנת המכוניותמחיר לפירוק (ש"ח)
אופל1995-20171,000 – 10,000
טויוטה2002-20172,000 – 15,000
סובארו1994-20171,500 – 12,000
סוזוקי1999-20051,000 – 7,000
סיטרואןעד שנת 20171,500 – 10,000
רנו1994-20171,000 – 8,000
גולף1994-20173,000 – 20,000
וולוו1995-20175,000 – 25,000
מאזדהעד שנת 20162,000 – 12,000
סקודהשנת 2004+2,000 – 15,000
פולקסווגןעד שנת 20163,000 – 18,000
יונדאיעד שנת 20162,000 – 12,000
מרצדסעד שנת 20165,000 – 50,000
ניסאן2000-20182,000 – 15,000
פיג'ועד שנת 20171,500 – 8,000
פורד1990-20161,500 – 10,000
BMWעד שנת 20175,000 – 30,000
אאודי2005-20185,000 – 25,000
שברולט1998-20172,000 – 10,000
דייהטסועד שנת 20121,000 – 6,000

הטווחים כאן משקפים את הערך של רכבים לפירוק, בדרך כלל לפי מצבם, השנה והנפילות בשוק הרכב לפירוק.

טבלת היתרונות שלנו לעומת המתחרים
קטגוריהיוסי – קונים רכבים לפירוקקונים רכבים לפירוק – אחרים
השירותאנו מספקים הצעת מחיר מיידית ומדויקת בהתאמה אישית לצרכים של כל לקוח, תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים. הצעה שמותאמת במיוחד לרכב שלכם ומועברת בצורה ברורה ומסודרת. בנוסף, מגיעים עם גרר עד אליכם בחינם כדי לאסוף את הרכב בקלות ובמהירות.הצעות מחיר שיכולות לקחת זמן לעיתים עד למענה סופי, ולעיתים כוללות פרטים לא מלאים או לא מדויקים, דבר שמוביל לאי בהירות.
שירותיותהשירות שלנו הוא אישי, מקצועי ואדיב. אנחנו דואגים לכל פרט ופרט כדי להבטיח חוויית שירות נעימה, מהירה ומועילה. כל לקוח מקבל שירות מותאם לצרכים האישיים שלו. אנו דואגים לכל פרט, כולל הגעה עם גרר עד אליכם בחינם לאסוף את הרכב.שירות שמבוצע בדרך כלל על ידי צוות כללי, אשר לא תמיד זמין באופן מיידי או מיומן בפתרון בעיות בצורה ספציפית לכל לקוח. פעמים רבות השירות עשוי להיות פחות נעים ומותאם אישית.
זמינותאנחנו זמינים 24/7 לכל לקוחותינו, ומגיעים לכל מקום בארץ, כולל ישובים מרוחקים, כדי להבטיח תהליך מהיר ויעיל. הגעתנו אליכם מתבצעת ללא תקלות ובזמן.שעות הפעילות מוגבלות למועדים קבועים ולעיתים אין התחייבות לזמינות מלאה. הדבר עשוי לגרום לעיכובים במענה או בהגעת צוות המומחים למקום.
סוגי רכביםאנחנו קונים את כל סוגי הרכבים, כולל רכבים ישנים, מושבתים, רכבים פרטיים ורכבים מסחריים. כל סוג רכב מקבל את תשומת הלב המתאימה והמענה היעיל ביותר.בדרך כלל, מקובל להציע קנייה רק של סוגים מסוימים של רכבים, לרוב רכבים פרטיים, ולעיתים יש התמקדות במותגים מסוימים בלבד.
פריסה ארציתאנו פועלים בכל הארץ, כולל אזורים מרוחקים ונגישים, כדי להבטיח שהשירות שלנו יגיע אליכם, לא משנה היכן אתם נמצאים. הניידות שלנו גבוהה והמענה תמיד מקצועי.השירות מוגבל לאזורים מסוימים בלבד, דבר שמגביל את היכולת להגיע לאזורים מרוחקים או להעניק שירות למספר גדול של לקוחות.
תהליךתהליך העבודה איתנו הוא מהיר, פשוט ומסודר, ללא עיכובים מיותרים. אנו מקפידים על תיאום נכון עם הלקוח, כל השלבים מתבצעים ביעילות ובצורה בהירה, כך שתהליך המכירה יהיה קל ונעים. בנוסף, אנו מלווים אתכם יד ביד לאורך כל הדרך, במקצועיות ובאחריות, כדי להבטיח שתהיו מרוצים בכל שלב בתהליך.התהליך אצל אחרים עשוי להיות יותר מסורבל ומורכב, עם צורך בהמתנה ארוכה בין שלב לשלב. לעיתים יש חוסר בהירות ובלבול בנוגע לפרטים או צעד הבא בתהליך.
תשלוםאנחנו מבצעים תשלום מיידי, במזומן או בדרך שתהיה נוחה לכם. אין עיכובים, כל הלקוח מקבל את התמורה המלאה על הרכב, באופן מידי ובזמן שנוח לו. אנו משלמים את המחיר הגבוה ביותר עבור הרכב שלכם, כך שתהיו בטוחים שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר.תשלום יכול להתעכב במקרים מסוימים, ולעיתים יש צורך בהמתנה ארוכה או בעיות בשיטות התשלום שמובילות לאי נוחות עבור הלקוח.
אחריות סביבתיתאנחנו דואגים לכך שכל רכב שנרכש יטופל בצורה אחראית לפי התקנים הסביבתיים המחמירים ביותר, ומבצעים את כל פעולות הפרוק בצורה שמגנה על הסביבה.פעמים רבות לא ניתנת תשומת לב מספקת לאספקטים סביבתיים בעת פרוק רכבים, והשירות לא תמיד עומד בדרישות התקנים הסביבתיים הנדרשים.
מידע שעשוי לעניין אותך גם
שאלות ותשובות נפוצות של גולשים על רכבים לפירוק

תהליך של פירוק רכב הוא למעשה השלב האחרון בחייו של הרכב. במסגרת שירות פירוק רכבים – מוסרים מהרכב כל חלקיו והברזל שנשאר מועבר לתהליך שנקרא גריטה (מהמילה גרוטאה).
לרוב, הברזל מותך ונמכר לחברות ו/או מפעלים הצורכים ברזל.

מכירת רכב לפירוק מומלץ לבצע בשני תרחישים מרכזיים:
1. הרכב היה מעורב בתאונת דרכים שהשביתה אותו ובעקבותיה הוא ירד מהכביש.

2. הרכב הזדקן / עשה את שלו – אין הצדקה להחזיק אותו מבחינה כלכלית והסיכוי למכור אותו לשוק הפרטי נמוכים עד אפסיים.

מטבע הדברים, הסכום הסופי משתנה על בסיס שנתון הרכב, מצב מכני, שלדה ופרמטרים רבים אחרים. בתהליך של מכירת רכבים אצלנו, לפירוק כל רכב נבדק בקפידה ומחירו מוערך בצורה הוגנת.

רכבים שמגיעים למצב של פירוק לרוב שווים הרבה פחות ממחיר המחירון שלהם וניתן לקבל עליהם במקרים מסוימים 10% מערך הרכב או כמה אלפי שקלים בודדים.
לרוב התשלום מבוצע במזומן.

תהליך של פירוק רכבים מבוצע לרוב במגרשי פירוק רכבים פרטיים. יש לא מעט כאלה אבל לצערנו, כמו בכל תחום – גם לא מעט שרלטנים. יש לבדוק טוב טוב את המגרש בטרם מחליטים להתקדם איתו.
היו לא מעט מקרים בהם נאמר לבעל הרכב כי הוא פורק וירד מהכביש אך בפועל הרכב המשיך לנוע בחופשיות.

באם החלטתם לפרק את הרכב, הפרוצדורה היא כזו:

1. יש לבטל את רשיון הרכב במשרד התחבורה. זה דורש נוכחות של בעל הרכב או מיופה כוח מטעמו.
2. יש להגיע למשרד הרישוי מצוידים עם רשיון הרכב, תעודת זהו וכן למלא טופס לביטול רישום הרכב.
3. חשוב לדעת – רכבים אשר מוטל עליהם עיקול, שעבוד או מגבלה כלשהי – לא ניתן לבטל את רשיונם.
4. מרגע ביטול רשיון הרכב אסור לנסוע איתו, למעט הגעה למגרש הפירוק.

משרד התחבורה, בשיתוף עם המשרד לאיכות הסביבה – יוצאים כל כמה זמן עם תוכנית שמטרתה לעודד בעלי רכבים לשלוח את רכבם לפירוק, ולקבל תמורה הוגנת עבור רכבם.
ישנם תנאים ספציפיים המשתנים לעת לעת על מנת לקבל כסף מהמדינה במסגרת תכנית זו.
מידע נוסף על כך ניתן למצאו כאן

אנו כמובן מודעים לנושא שיש רכבים מושבתים 🙂 במקרים כאלה אנו מספקים שירותי גרירה לרכב על חשבוננו עד למגרש הפירוק.

בשמחה, ניתן ליצור עימנו קשר דרך הטלפון או דרך הטופס שבאתר. נשתמע!

חעיחעבשמחה, ניתן ליצור עימנו קשר דרך הטלפון או דרך הטופס שבאתר. נשתמע!

קניית רכבים לפירוק היא שירות שבו רוכשים רכבים שאינם במצב נסיעה, רכבים ישנים, או כאלה שהוגדרו כטוטאל לוס, לצורך פירוק החלקים השמישים בהם או מיחזור מתכות.

ניתן למכור רכבים מכל סוג – פרטיים, מסחריים, או דו-גלגליים – כולל רכבים ישנים, כאלה שעברו תאונות, רכבים ללא רישיון בתוקף, או כאלה שמנועם התקלקל.

המחיר נקבע על פי כמה גורמים: משקל הרכב, סוג החלקים שניתן לשימוש חוזר, מצבם, וסוג הרכב (בנזין, דיזל, או חשמלי).

לא. רוב החברות המספקות שירותי קניית רכבים לפירוק מציעות גם שירות איסוף עם גרר – בדרך כלל ללא עלות נוספת.

אין בעיה למכור רכב ללא רישיון בתוקף. החברה תקנה את הרכב ותספק את כל המסמכים הנדרשים לתהליך.

כן. חשוב לבטל את רישיון הרכב במשרד הרישוי לפני מכירתו לפירוק. פעולה זו מונעת חיוב באגרות רכב עתידיות.

תהליך המכירה הוא מהיר מאוד. לאחר יצירת קשר, החברה יכולה לאסוף את הרכב כבר באותו יום או למחרת, ובתוך מספר שעות העסקה מסתיימת.

בהחלט! רכבים שהוגדרו כטוטאל לוס הם מועמדים מצוינים לפירוק, מכיוון שאפשר להשתמש בחלקים שלהם או למחזר את המתכות.

כן. מדובר בתהליך חוקי לחלוטין, כל עוד מבצעים אותו מול חברות אמינות שמספקות את כל האישורים והמסמכים הדרושים.

כן. החברה תספק לך שטר מכר ומסמכים המעידים שהרכב נמכר לפירוק, מה שיסיר ממך כל אחריות חוקית עליו.

קישורים חיצוניים למידע ולהורדת טפסים ממשרד התחבורה
לקוחות ממליצים עלינו
למה כדאי לכם לעבוד איתנו?

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

אם יש לכם רכב ישן, לא פעיל, או כזה שכבר אינו שמיש, חברת "יוסי קונה רכבים לפירוק" היא הפתרון המושלם עבורכם. אנו מתמחים בקניית רכבים מכל סוג – רכבים שעברו תאונות, טוטאל לוס, רכבים ללא טסט, או כאלו שכבר יצאו מכלל שימוש. עם שירות מקצועי, אדיב ומהיר, אנחנו דואגים להפוך את התהליך לפשוט ונוח עבורכם.

יוסי והצוות שלנו מחויבים להציע לכם את המחיר ההוגן ביותר בהתאם למצב הרכב, ולאסוף אותו מכם במהירות ובנוחות – עד לפתח הבית, ללא טרחה מצדכם. בנוסף, אנו מספקים את כל המסמכים הדרושים להשלמת העסקה בצורה חוקית ושקופה, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

אל תתנו לרכב הישן לתפוס מקום בחנייה או להוות מטרד מיותר. פנו אלינו עוד היום ותגלו כמה קל ופשוט להיפטר מהרכב, תוך שאתם נהנים מתשלום מהיר ושירות מהשורה הראשונה.

צרו קשר עם "יוסי קונה רכבים לפירוק" עכשיו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ואמינה! יוסי כאן בשבילכם, עם פתרון מקצועי ואמין לכל רכב, בכל מצב. אנחנו מחכים לשיחה שלכם!

דילוג לתוכן