תוך 30 דקות אצלך עם כסף מזומן! מבצע גרירה חינם עלינו!

✅ תוך 30 דקות אצלך עם כסף מזומן! מבצע גרירה חינם עלינו ✅

ההשפעה הסביבתית של גריטת מכוניות

תוכן עניינים
יוסי קונה רכבים לפירוק ונסיעה במזומן (10)

המאמר נכתב ע"י "יוסי – קונה רכבים לפירוק" – החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה מכל הסוגים

קונה רכבים לפירוק ונסיעה במזומן

פוסט זה בבלוג מתעמק בהשלכות הסביבתיות של גריטת מכוניות, בוחן את התהליכים המעורבים והשפעתם לאחר מכן על הסביבה שלנו. מטרתו היא לשפוך אור על הפוטנציאל למיחזור ושימוש חוזר בחלקי רכב ועל תפקידה של החקיקה בניהול נושא סביבתי זה.

1. הגאות הגואה של גריטת רכב: דאגה?

ככל שהביקוש העולמי למכוניות ממשיך לעלות, כך גם נושא גריטת הרכב עולה. המספר ההולך וגובר של כלי רכב המגיעים לסוף תוחלת חייהם מעורר חששות לגבי ההשפעה הסביבתית של סילוק מכוניות אלו. השלכות סביבתיות. גריטת מכוניות תורמת באופן משמעותי להתדרדרות סביבתית, עם שחרור של כימיקלים רעילים ומתכות כבדות לאדמה ולנתיבי המים. דלדול משאבים. יתרה מכך, תהליך גריטת המכוניות מביא לאובדן משאבים יקרי ערך שניתן למחזר או לעשות בהם שימוש מחדש, מה שמגביר עוד יותר את העומס על משאבי הטבע שלנו. טביעת רגל פחמנית. בנוסף, טביעת הרגל הפחמנית הקשורה בסילוק מכוניות, כולל תהליכי הובלה ופירוק, מוסיפה להשפעה הסביבתית הכוללת של גריטה.

2. 'לא מהעין, מחוץ למוח?' – ההשלכות הסביבתיות של גריטת מכוניות

הביטוי "הרחק מהעין, מחוץ למוח" מצלצל לעתים קרובות כשמדובר בתוצאות הסביבתיות של גריטת מכוניות. בעוד שהפעולה הפיזית של סילוק רכב ישן עשויה להיראות פשוטה וישירה, ההשלכות ארוכות הטווח הן מרחיקות לכת ולעתים קרובות מתעלמים ממנה.
אנשים רבים אינם מודעים להשפעה הסביבתית של גריטת מכוניות, בהנחה שברגע שלוקחים רכב, הבעיה נפתרת. עם זאת, המציאות היא שלתהליך הסילוק יכולות להיות השפעות מתמשכות על הסביבה שאולי לא נראות מיד.
משחרור של כימיקלים מסוכנים ומתכות כבדות למערכת האקולוגית ועד לדלדול משאבי הטבע, ההשלכות הסביבתיות של גריטת מכוניות הן נושא מורכב הדורש שיקול דעת מדוקדק.
יתר על כן, סילוק לא נכון של חלקי מכוניות ונוזלים עלול לזהם קרקע ומקורות מים, ולהוות איום על בריאות האדם וחיות הבר. חיוני להכיר בכך שההשלכות של גריטת מכוניות חורגות מעבר לפינוי מיידי של רכב ולוקחות בחשבון את ההשפעה הסביבתית הרחבה יותר של תהליך זה.
ככל שאנו ממשיכים להתמודד עם אתגרי הקיימות והניהול הסביבתי, חיוני לטפל בתוצאות הסביבתיות של גריטת מכוניות ולפעול לקראת פתרונות ברי קיימא יותר עבור כלי רכב סופיים.

3. חיים שניים: הפוטנציאל למיחזור חלקי רכב

הפרקטיקה של מיחזור חלקי רכב מציעה פתרון מבטיח להשפעה הסביבתית של גריטת רכבים. על ידי חילוץ ושימוש חוזר ברכיבים ממכוניות ישנות, אנו יכולים להפחית את הפסולת, לחסוך במשאבים ולהוריד את טביעת הרגל הפחמנית של תעשיית הרכב.
מיחזור חלקי רכב לא רק עוזר להקל על העומס על מזבלות, אלא גם מקדם כלכלה מעגלית שבה נעשה שימוש חוזר בחומרים ומיועדים מחדש במקום להיפטר. גישה זו יכולה לצמצם משמעותית את ההשפעה הסביבתית של ייצור חלקי רכב חדשים, המצריכה לרוב מיצוי חומרי גלם וצריכת אנרגיה.
יתרה מכך, מיחזור חלקי רכב יכול להוות אלטרנטיבה משתלמת לרכישת רכיבים חדשים, מה שהופך אותו לאופציה אטרקטיבית עבור צרכנים ועסקים כאחד. על ידי שיפוץ ושיפוץ חלקים משומשים, אנו יכולים להאריך את תוחלת החיים של כלי רכב ולמזער את הצורך בייצור חדש.
הפוטנציאל למיחזור חלקי רכב חורג מעבר ליתרונות הסביבתיים, מכיוון שהוא מציע גם הזדמנויות כלכליות לתעשיית הרכב. חברות המתמחות בשיפוץ ומכירה חוזרת של רכיבים משומשים יכולות לנצל את הדרישה הגוברת בשוק לפתרונות רכב ברי קיימא ובמחיר סביר.
ככל שאנו שואפים לבנות עתיד בר-קיימא יותר, אימוץ הפוטנציאל למיחזור חלקי רכב יכול למלא תפקיד מכריע בצמצום הפסולת, שימור משאבים והפחתת ההשפעה הסביבתית של מערכות התחבורה שלנו.

4. טכנולוגיות ירוקות: העתיד של סילוק רכב?

טכנולוגיות ירוקות מוכנות לחולל מהפכה בדרך שבה אנו ניגשים לסילוק מכוניות, ומציעות פתרונות חדשניים לצמצום ההשפעה הסביבתית של גריטת מכוניות. מתהליכי מיחזור מתקדמים ועד לפיתוח חומרים ידידותיים לסביבה, טכנולוגיות אלו מחזיקות את המפתח להפיכת תעשיית הרכב למגזר בר-קיימא יותר.
התקדמות אחת כזו היא עלייתן של טכנולוגיות מיחזור רכב חשמלי (EV), שמטרתן לשחזר חומרים יקרי ערך כגון סוללות ליתיום-יון ממכוניות חשמליות שסופקו את החיים. על ידי ייעוד מחדש של רכיבים אלה, נוכל להפחית את הצורך בחומרי גלם חדשים ולמזער את טביעת הרגל הסביבתית של ייצור וסילוק EV.
יתרה מזאת, האימוץ של חומרים מבוססי ביו בייצור רכב צובר אחיזה כחלופה ירוקה יותר לפלסטיק מסורתי מבוסס נפט. חומרים מתחדשים אלה לא רק מפחיתים את ההסתמכות על דלקים מאובנים אלא גם מציעים אפשרויות מתכלות לרכיבי רכב, ומקדמים גישה מעגלית יותר לתכנון וסילוק מכוניות.
גישות חדשניות כמו הדפסת תלת מימד נבדקות גם כדי ליצור חלקי חילוף לפי דרישה, להפחית את עלויות האחסון וההובלה הקשורות לתהליכי ייצור מסורתיים. על ידי הפעלת ייצור מקומי של רכיבים, טכנולוגיית הדפסת תלת מימד יכולה לייעל את שרשרת האספקה ולמזער את הפסולת בסילוק מכוניות.
כאשר אנו מסתכלים לעתיד של פינוי רכבים, אימוץ טכנולוגיות ירוקות יהיה חיוני במעבר לכלכלה בת קיימא ומעגלית יותר. על ידי השקעה במחקר ופיתוח של פתרונות ידידותיים לסביבה, נוכל לסלול את הדרך לתעשיית רכב ירוקה יותר שתתעדף את שימור משאבים ושמירה על איכות הסביבה.

5. תפקיד החקיקה: האם אנחנו עושים מספיק?

תפקידה של החקיקה בקידום סילוק רכב בר קיימא:
לחקיקה תפקיד מכריע בעיצוב הפרקטיקות והסטנדרטים סביב סילוק מכוניות, במטרה למזער את ההשפעה הסביבתית של גריטת מכוניות. ממשלות ברחבי העולם יישמו תקנות ומדיניות כדי להתמודד עם החששות ההולכים וגוברים הקשורים לרכבים סופיים, קביעת סטנדרטים למיחזור, ניהול פסולת וסילוק חומרים מסוכנים בתעשיית הרכב. עם זאת, נותרה השאלה:
האם אמצעי חקיקה אלה מספיקים כדי להתמודד ביעילות עם האתגרים שמציבה גריטת מכוניות?

  • אכיפה ותאימות:
    היבט מרכזי אחד שיש לקחת בחשבון הוא אכיפת החקיקה הקיימת ורמת הציות בתחום הרכב. אמנם קיימות תקנות לסילוק נכון של כלי רכב, אך האפקטיביות של אמצעים אלה מסתמכת במידה רבה על מנגנוני אכיפה ועמידה בדרישות התעשייה. חיזוק מאמצי הניטור והאכיפה יכולים לעזור להבטיח שפעילויות גריטת מכוניות תואמות לתקנים סביבתיים ולשיטות עבודה מומלצות.
  • עקרונות כלכלה מעגלית:
    שיקול חשוב נוסף הוא השילוב של עקרונות כלכלה מעגלית במסגרות חקיקה המסדירות את פינוי כלי רכב. על ידי קידום שימוש חוזר, מיחזור והחזרת משאבים, קובעי מדיניות יכולים לתמרץ גישה בת קיימא יותר לגריטה של מכוניות. עידוד יצרנים לתכנן כלי רכב מתוך מחשבה על יכולת מיחזור ויישום תוכניות מורחבות של אחריות יצרנים יכולים לעזור לסגור את המעגל על זרימות החומרים ולהפחית את ההשפעה הסביבתית של כלי רכב סופיים.

6. אחריות אישית: איך אתה יכול לעשות הבדל?

לקיחת אחריות אישית על ההשפעה הסביבתית של גריטת מכוניות היא דרך רבת עוצמה עבור אנשים לחולל שינוי חיובי בקהילות שלהם ומחוצה לה. על ידי אימוץ הרגלים ובחירות מודעים לסביבה, כל אדם יכול לתרום להפחתת טביעת הרגל הפחמנית הקשורה בסילוק כלי רכב ישנים. השכלה על שיטות סילוק נאותות, כגון מכירה או תרומה של מכוניות משומשות לשימוש חוזר, יכולה לעזור למזער את כמות הפסולת הנוצרת מהגריטה. בנוסף, תחזוקה נכונה של כלי רכב כדי להאריך את תוחלת חייהם והשקעה בדגמים חסכוניים באנרגיה יכולים להפחית את תדירות גריטת המכוניות ולחסוך במשאבים. אימוץ אלטרנטיבות לבעלות מסורתית על מכוניות, כגון נסיעה במכוניות, שימוש בתחבורה ציבורית או בחירה בכלי רכב חשמליים, יכולה להפחית עוד יותר את ההשפעה הסביבתית של התחבורה. על ידי קבלת החלטות מושכלות ותמיכה בפרקטיקות ברות קיימא, אנשים יכולים למלא תפקיד חיוני בהגנה על כדור הארץ עבור הדורות הבאים. יחד, באמצעות פעולה קולקטיבית ומחויבות משותפת לניהול סביבתי, נוכל ליצור עתיד בר-קיימא וידידותי יותר לסביבה לכולם.

7. 'שינוי הוא התוצאה הסופית של כל למידה אמיתית'. – אימוץ אלטרנטיבות בנות קיימא

'שינוי הוא התוצאה הסופית של כל למידה אמיתית'. ציטוט רב עוצמה זה של ליאו בוסקליה מדגיש את הפוטנציאל הטרנספורמטיבי של אימוץ חלופות בנות קיימא בהקשר של גריטת מכוניות. כאשר אנשים מתחייבים ללמוד ולאמץ פרקטיקות ידידותיות לסביבה, הם יוצרים אפקט אדווה של שינוי חיובי שמתרחב הרבה מעבר לפעולותיהם המיידיות. על ידי בחינת פתרונות חדשניים כגון מיחזור חלקי רכב, שימוש בטכנולוגיות ירוקות לסילוק מכוניות ותמיכה במאמצי חקיקה לקידום אחריות סביבתית, אנשים יכולים לתרום לעתיד בר-קיימא יותר עבור כדור הארץ. אימוץ אלטרנטיבות בנות קיימא דורש שינוי בהלך הרוח, נכונות לאתגר את הפרקטיקות הקונבנציונליות, והתמסרות ללמידה ושיפור מתמשכים. תהליך מתמשך זה של חינוך והסתגלות יכול להשתרש שינוי אמיתי, ולהוביל לגישה מודעת יותר לסביבה לגרידת מכוניות ומעבר לכך. כאשר יחידים, קהילות וחברות מתאחדים כדי לתעדף קיימות ולאמץ חלופות ידידותיות לסביבה, אנו סוללים את הדרך לכוכב לכת ירוק יותר ובריא יותר לדורות הבאים. הבה נזכור ששינוי מתחיל במודעות, ממשיך בעשייה ומשגשג במאמץ הקולקטיבי של אלה המחויבים ללמוד ולצמוח לקראת עתיד בר-קיימא יותר.

בעוד שלגריטת מכוניות יש השלכות סביבתיות משמעותיות, הפוטנציאל למיחזור והטכנולוגיות הירוקות המתפתחות מבטיחים בצמצום ההשפעה הזו. זה חיוני לממשלות, תעשיות ויחידים לעבוד בשיתוף פעולה כדי לקדם פינוי מכוניות אחראי ולהשקיע בחלופות בנות קיימא.

מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב
שירותים נוספים
טבלת היתרונות שלנו לעומת המתחרים
דגם המכוניתשנת המכוניותמחיר לפירוק (ש"ח)
אופל1995-20171,000 – 10,000
טויוטה2002-20172,000 – 15,000
סובארו1994-20171,500 – 12,000
סוזוקי1999-20051,000 – 7,000
סיטרואןעד שנת 20171,500 – 10,000
רנו1994-20171,000 – 8,000
גולף1994-20173,000 – 20,000
וולוו1995-20175,000 – 25,000
מאזדהעד שנת 20162,000 – 12,000
סקודהשנת 2004+2,000 – 15,000
פולקסווגןעד שנת 20163,000 – 18,000
יונדאיעד שנת 20162,000 – 12,000
מרצדסעד שנת 20165,000 – 50,000
ניסאן2000-20182,000 – 15,000
פיג'ועד שנת 20171,500 – 8,000
פורד1990-20161,500 – 10,000
BMWעד שנת 20175,000 – 30,000
אאודי2005-20185,000 – 25,000
שברולט1998-20172,000 – 10,000
דייהטסועד שנת 20121,000 – 6,000

הטווחים כאן משקפים את הערך של רכבים לפירוק, בדרך כלל לפי מצבם, השנה והנפילות בשוק הרכב לפירוק.

טבלת היתרונות שלנו לעומת המתחרים
קטגוריהיוסי – קונים רכבים לפירוקקונים רכבים לפירוק – אחרים
השירותאנו מספקים הצעת מחיר מיידית ומדויקת בהתאמה אישית לצרכים של כל לקוח, תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים. הצעה שמותאמת במיוחד לרכב שלכם ומועברת בצורה ברורה ומסודרת. בנוסף, מגיעים עם גרר עד אליכם בחינם כדי לאסוף את הרכב בקלות ובמהירות.הצעות מחיר שיכולות לקחת זמן לעיתים עד למענה סופי, ולעיתים כוללות פרטים לא מלאים או לא מדויקים, דבר שמוביל לאי בהירות.
שירותיותהשירות שלנו הוא אישי, מקצועי ואדיב. אנחנו דואגים לכל פרט ופרט כדי להבטיח חוויית שירות נעימה, מהירה ומועילה. כל לקוח מקבל שירות מותאם לצרכים האישיים שלו. אנו דואגים לכל פרט, כולל הגעה עם גרר עד אליכם בחינם לאסוף את הרכב.שירות שמבוצע בדרך כלל על ידי צוות כללי, אשר לא תמיד זמין באופן מיידי או מיומן בפתרון בעיות בצורה ספציפית לכל לקוח. פעמים רבות השירות עשוי להיות פחות נעים ומותאם אישית.
זמינותאנחנו זמינים 24/7 לכל לקוחותינו, ומגיעים לכל מקום בארץ, כולל ישובים מרוחקים, כדי להבטיח תהליך מהיר ויעיל. הגעתנו אליכם מתבצעת ללא תקלות ובזמן.שעות הפעילות מוגבלות למועדים קבועים ולעיתים אין התחייבות לזמינות מלאה. הדבר עשוי לגרום לעיכובים במענה או בהגעת צוות המומחים למקום.
סוגי רכביםאנחנו קונים את כל סוגי הרכבים, כולל רכבים ישנים, מושבתים, רכבים פרטיים ורכבים מסחריים. כל סוג רכב מקבל את תשומת הלב המתאימה והמענה היעיל ביותר.בדרך כלל, מקובל להציע קנייה רק של סוגים מסוימים של רכבים, לרוב רכבים פרטיים, ולעיתים יש התמקדות במותגים מסוימים בלבד.
פריסה ארציתאנו פועלים בכל הארץ, כולל אזורים מרוחקים ונגישים, כדי להבטיח שהשירות שלנו יגיע אליכם, לא משנה היכן אתם נמצאים. הניידות שלנו גבוהה והמענה תמיד מקצועי.השירות מוגבל לאזורים מסוימים בלבד, דבר שמגביל את היכולת להגיע לאזורים מרוחקים או להעניק שירות למספר גדול של לקוחות.
תהליךתהליך העבודה איתנו הוא מהיר, פשוט ומסודר, ללא עיכובים מיותרים. אנו מקפידים על תיאום נכון עם הלקוח, כל השלבים מתבצעים ביעילות ובצורה בהירה, כך שתהליך המכירה יהיה קל ונעים. בנוסף, אנו מלווים אתכם יד ביד לאורך כל הדרך, במקצועיות ובאחריות, כדי להבטיח שתהיו מרוצים בכל שלב בתהליך.התהליך אצל אחרים עשוי להיות יותר מסורבל ומורכב, עם צורך בהמתנה ארוכה בין שלב לשלב. לעיתים יש חוסר בהירות ובלבול בנוגע לפרטים או צעד הבא בתהליך.
תשלוםאנחנו מבצעים תשלום מיידי, במזומן או בדרך שתהיה נוחה לכם. אין עיכובים, כל הלקוח מקבל את התמורה המלאה על הרכב, באופן מידי ובזמן שנוח לו. אנו משלמים את המחיר הגבוה ביותר עבור הרכב שלכם, כך שתהיו בטוחים שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר.תשלום יכול להתעכב במקרים מסוימים, ולעיתים יש צורך בהמתנה ארוכה או בעיות בשיטות התשלום שמובילות לאי נוחות עבור הלקוח.
אחריות סביבתיתאנחנו דואגים לכך שכל רכב שנרכש יטופל בצורה אחראית לפי התקנים הסביבתיים המחמירים ביותר, ומבצעים את כל פעולות הפרוק בצורה שמגנה על הסביבה.פעמים רבות לא ניתנת תשומת לב מספקת לאספקטים סביבתיים בעת פרוק רכבים, והשירות לא תמיד עומד בדרישות התקנים הסביבתיים הנדרשים.
מידע שעשוי לעניין אותך גם
שאלות ותשובות נפוצות של גולשים על רכבים לפירוק

תהליך של פירוק רכב הוא למעשה השלב האחרון בחייו של הרכב. במסגרת שירות פירוק רכבים – מוסרים מהרכב כל חלקיו והברזל שנשאר מועבר לתהליך שנקרא גריטה (מהמילה גרוטאה).
לרוב, הברזל מותך ונמכר לחברות ו/או מפעלים הצורכים ברזל.

מכירת רכב לפירוק מומלץ לבצע בשני תרחישים מרכזיים:
1. הרכב היה מעורב בתאונת דרכים שהשביתה אותו ובעקבותיה הוא ירד מהכביש.

2. הרכב הזדקן / עשה את שלו – אין הצדקה להחזיק אותו מבחינה כלכלית והסיכוי למכור אותו לשוק הפרטי נמוכים עד אפסיים.

מטבע הדברים, הסכום הסופי משתנה על בסיס שנתון הרכב, מצב מכני, שלדה ופרמטרים רבים אחרים. בתהליך של מכירת רכבים אצלנו, לפירוק כל רכב נבדק בקפידה ומחירו מוערך בצורה הוגנת.

רכבים שמגיעים למצב של פירוק לרוב שווים הרבה פחות ממחיר המחירון שלהם וניתן לקבל עליהם במקרים מסוימים 10% מערך הרכב או כמה אלפי שקלים בודדים.
לרוב התשלום מבוצע במזומן.

תהליך של פירוק רכבים מבוצע לרוב במגרשי פירוק רכבים פרטיים. יש לא מעט כאלה אבל לצערנו, כמו בכל תחום – גם לא מעט שרלטנים. יש לבדוק טוב טוב את המגרש בטרם מחליטים להתקדם איתו.
היו לא מעט מקרים בהם נאמר לבעל הרכב כי הוא פורק וירד מהכביש אך בפועל הרכב המשיך לנוע בחופשיות.

באם החלטתם לפרק את הרכב, הפרוצדורה היא כזו:

1. יש לבטל את רשיון הרכב במשרד התחבורה. זה דורש נוכחות של בעל הרכב או מיופה כוח מטעמו.
2. יש להגיע למשרד הרישוי מצוידים עם רשיון הרכב, תעודת זהו וכן למלא טופס לביטול רישום הרכב.
3. חשוב לדעת – רכבים אשר מוטל עליהם עיקול, שעבוד או מגבלה כלשהי – לא ניתן לבטל את רשיונם.
4. מרגע ביטול רשיון הרכב אסור לנסוע איתו, למעט הגעה למגרש הפירוק.

משרד התחבורה, בשיתוף עם המשרד לאיכות הסביבה – יוצאים כל כמה זמן עם תוכנית שמטרתה לעודד בעלי רכבים לשלוח את רכבם לפירוק, ולקבל תמורה הוגנת עבור רכבם.
ישנם תנאים ספציפיים המשתנים לעת לעת על מנת לקבל כסף מהמדינה במסגרת תכנית זו.
מידע נוסף על כך ניתן למצאו כאן

אנו כמובן מודעים לנושא שיש רכבים מושבתים 🙂 במקרים כאלה אנו מספקים שירותי גרירה לרכב על חשבוננו עד למגרש הפירוק.

בשמחה, ניתן ליצור עימנו קשר דרך הטלפון או דרך הטופס שבאתר. נשתמע!

חעיחעבשמחה, ניתן ליצור עימנו קשר דרך הטלפון או דרך הטופס שבאתר. נשתמע!

קניית רכבים לפירוק היא שירות שבו רוכשים רכבים שאינם במצב נסיעה, רכבים ישנים, או כאלה שהוגדרו כטוטאל לוס, לצורך פירוק החלקים השמישים בהם או מיחזור מתכות.

ניתן למכור רכבים מכל סוג – פרטיים, מסחריים, או דו-גלגליים – כולל רכבים ישנים, כאלה שעברו תאונות, רכבים ללא רישיון בתוקף, או כאלה שמנועם התקלקל.

המחיר נקבע על פי כמה גורמים: משקל הרכב, סוג החלקים שניתן לשימוש חוזר, מצבם, וסוג הרכב (בנזין, דיזל, או חשמלי).

לא. רוב החברות המספקות שירותי קניית רכבים לפירוק מציעות גם שירות איסוף עם גרר – בדרך כלל ללא עלות נוספת.

אין בעיה למכור רכב ללא רישיון בתוקף. החברה תקנה את הרכב ותספק את כל המסמכים הנדרשים לתהליך.

כן. חשוב לבטל את רישיון הרכב במשרד הרישוי לפני מכירתו לפירוק. פעולה זו מונעת חיוב באגרות רכב עתידיות.

תהליך המכירה הוא מהיר מאוד. לאחר יצירת קשר, החברה יכולה לאסוף את הרכב כבר באותו יום או למחרת, ובתוך מספר שעות העסקה מסתיימת.

בהחלט! רכבים שהוגדרו כטוטאל לוס הם מועמדים מצוינים לפירוק, מכיוון שאפשר להשתמש בחלקים שלהם או למחזר את המתכות.

כן. מדובר בתהליך חוקי לחלוטין, כל עוד מבצעים אותו מול חברות אמינות שמספקות את כל האישורים והמסמכים הדרושים.

כן. החברה תספק לך שטר מכר ומסמכים המעידים שהרכב נמכר לפירוק, מה שיסיר ממך כל אחריות חוקית עליו.

קישורים חיצוניים למידע ולהורדת טפסים ממשרד התחבורה
לקוחות ממליצים עלינו
למה כדאי לכם לעבוד איתנו?

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

אם יש לכם רכב ישן, לא פעיל, או כזה שכבר אינו שמיש, חברת "יוסי קונה רכבים לפירוק" היא הפתרון המושלם עבורכם. אנו מתמחים בקניית רכבים מכל סוג – רכבים שעברו תאונות, טוטאל לוס, רכבים ללא טסט, או כאלו שכבר יצאו מכלל שימוש. עם שירות מקצועי, אדיב ומהיר, אנחנו דואגים להפוך את התהליך לפשוט ונוח עבורכם.

יוסי והצוות שלנו מחויבים להציע לכם את המחיר ההוגן ביותר בהתאם למצב הרכב, ולאסוף אותו מכם במהירות ובנוחות – עד לפתח הבית, ללא טרחה מצדכם. בנוסף, אנו מספקים את כל המסמכים הדרושים להשלמת העסקה בצורה חוקית ושקופה, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

אל תתנו לרכב הישן לתפוס מקום בחנייה או להוות מטרד מיותר. פנו אלינו עוד היום ותגלו כמה קל ופשוט להיפטר מהרכב, תוך שאתם נהנים מתשלום מהיר ושירות מהשורה הראשונה.

צרו קשר עם "יוסי קונה רכבים לפירוק" עכשיו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ואמינה! יוסי כאן בשבילכם, עם פתרון מקצועי ואמין לכל רכב, בכל מצב. אנחנו מחכים לשיחה שלכם!

דילוג לתוכן