תוך 30 דקות אצלך עם כסף מזומן! מבצע גרירה חינם עלינו!

✅ תוך 30 דקות אצלך עם כסף מזומן! מבצע גרירה חינם עלינו ✅

גם בלי טסט ובמצב גרוע – יוסי קונה רכבים בכל מצב

תוכן עניינים
54400_20250608130325

המאמר נכתב ע"י "יוסי – קונה רכבים לפירוק" – החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה מכל הסוגים

קונה רכבים לפירוק ונסיעה במזומן

בשוק הרכב הישראלי, ישנם רבים המתקשים למכור את רכבותיהם בשל מצבן. רכבים ללא טסט, רכבים עם בעיות מכניות או כאלה שזקוקים לשיפוץ משמעותי – כל אלו יכולים להקשות על תהליך המכירה. אך יש מי שמצליחים למצוא את הדרך הנכונה כדי לרכוש גם רכבים כאלה, והם לא אחרים מאשר יוסי, אדם שמוכר כמותג בתחום רכישת רכבים במצבים שונים.

יוסי, עם ניסיון רב שנים בתחום, בנה לעצמו מוניטין של קונה רכבים בכל מצב, גם כאשר הם לא במצב אידיאלי. הוא מאמין כי כל רכב, גם אם הוא לא נוסע על הכביש, יכול להוות הזדמנות עסקית. יוסי מבצע הערכות מדויקות, משקלל את עלויות התיקון ואת הפוטנציאל הכלכלי של כל רכב, ומציע לבעלים סכומים הוגנים שיאפשרו להם להיפרד מהנכס בקלות ובמהירות.

במאמר זה נבחן את השיטות והטכניקות של יוסי, ונבין כיצד הוא מצליח להתנהל בעולם מורכב זה שבו רבים נתקלים בקשיים. בנוסף, נדבר על היתרונות של מכירת רכב במצב גרוע וכיצד זה יכול להוות פתרון משתלם עבור בעלי רכבים שמתקשים למצוא קונים. מצטרפים אלינו למסע המרתק של יוסי, ונלמד על עולם שבו אפילו הרכבים הפחות מושלמים יכולים למצוא בית חדש.

יוסי קונה רכבים בכל מצב, גם בלי טסט ובמצב גרוע!
יוסי קונה רכבים בכל מצב, גם בלי טסט ובמצב גרוע!

גם בלי טסט ובמצב גרוע – יוסי קונה רכבים בכל מצב

מה היתרונות בקניית רכב לא מתפקד?

למרות שרכישת רכבים ללא טסט או במצב גרוע עשויה להישמע לא כדאית, ישנם יתרונות רבים בקניית רכבים מסוג זה. בראש ובראשונה, המחיר של רכבים אלו נמוך הרבה יותר מרכבים במצב תפקודי מלא. קרי, שוק זה מאפשר לקונים להשיג רכבים במחיר מוזל, שיכול להוות פתרון כלכלי נוח לאנשים עם תקציב מוגבל המחפשים רכב משני או זמני. נוסף על כך, רכישה של רכב במצב גרוע עשויה להיות הזדמנות מצוינת לאוהבי רכב ולאנשים שנהנים לשפר ולשדרג רכבים בעצמם. עבודת השדרוג והתיקון יכולה להיעשות באופן עצמאי או בידי מכונאים מקצועיים, והופכת את תהליך השיקום לאתגר מהנה ומספק. במקרים רבים, לאחר שדרוג, הרכב הופך לכלי רכב איכותי בעל ערך גבוה יותר בשוק. יתרון נוסף הוא ההשפעה החיובית על הסביבה. בניגוד לרכבים חדשים, רכבים ישנים אינם דורשים ייצור נוסף, ויכולת השבתם לחיים עשויה לתרום לצמצום הפסולת והמשאבים הנדרשים בתהליך הרכבת רכבים חדשים. רכישת רכבים ללא טסט יכולה להוות פתרון חכם למי שמעוניין להיות תרומה לשמירת איכות הסביבה.

איך יוסי מצליח לקנות רכבים במצב גרוע?

יוסי, בעל נסיון רב שנים בתחום הרכב, הצליח לפתח שיטה ייחודית לרכישת רכבים במצב גרוע, שהפכה אותו לדמות מוכרת ומוערכת בתחום זה. השיטה של יוסי מבוססת על מספר עקרונות קריטיים המאפשרים לו להפוך את הרכישה למשתלמת. ראשית, יוסי מקפיד על בדיקה יסודית של מצב הרכב לפני הרכישה. בעזרת הצוות המקצועי שלו, הוא מזהה את הבעיות העיקריות והפוטנציאל לשדרוג, תוך התחשבות בעלויות ובמשאבים הנדרשים לשיפוץ. הבנה מעמיקה זו מאפשרת לו לקבל תמונה מלאה על הערך הפוטנציאלי של הרכב, ובכך לוודא שהרכישות שהוא מבצע הן כדאיות. בנוסף, יוסי יודע לזהות הזדמנויות מסחריות בשוק המקומי והבינלאומי. חיפוש רציף של רכבים במצבים שונים והבנת מגמות השוק מקנים לו יתרון משמעותי על פני מתחריו. יוסי גם נעזר בקשרים עסקיים אותם פיתח לאורך השנים, המאפשרים לו להציע ללקוחותיו שירותים במחירים נוחים ובהתאמה אישית לצרכים שלהם. ההצלחה של יוסי נובעת מהיכולת להגיע ללקוחות מכל הפינות בארץ, ולהציע להם חוויית שירות מותאמת ואישית. הגישה הישירה והכנה יחד עם מקצועיות בלתי מתפשרת מביאות לכך שהלקוחות יוסיפים לחזור ולרכוש ממנו רכבים בשמחה והערכה.

תהליך קניית רכבים ללא טסט: מה צריך לדעת?

רכישת רכבים ללא טסט היא תהליך מורכב הדורש הבנה ובדיקה מדוקדקת. קודם כל, חשוב לדעת שההליך כולל מספר שלבים קריטיים המחייבים את הקונה להבין היטב את ההיבטים המשפטיים והטכניים של העסקה. דבר ראשון, יש לבדוק את מצב הרכב בצורה יסודית. חשוב לוודא שאין תקלות שמחייבות תיקון מיידי והאם ניתן לפתור אותן בעלות משתלמת יחסית לערך הרכב. מומלץ גם לבחון את האפשרויות לשדרג את הרכב כך שיהיה מתאים לנסיעה חוקית ובטוחה על הכביש. סקירה מקצועית של איש מכונאי יכולה לספק את המידע הדרוש לקבלת החלטה חכמה בנושא זה. נוסף על כך, יש להבין את ההשלכות המשפטיות של רכישת רכב ללא טסט. כדאי לבדוק האם הרכב זכאי לאישור טסט בעתיד ומה התהליך הכרוך בכך. מכיוון שרכבים ללא טסט עלולים לשאת בעבורם חובות או מגבלות, חשוב לבדוק האם ישנם חובות עבר הקשורים לרכב ולהבין את תנאי הרכישה המדויקים. לבסוף, מומלץ לבחון את התקנות והדרישות הנדרשות להסעת רכב ללא טסט באופן חוקי. הבנה של תהליכי טיפול ברכב, והמשמעות של הנהיגה בו ללא טסט ברמה החוקית, הם חלק בלתי נפרד מההכנה לתהליך זה. גישה מושכלת לתהליך זה תוכל להבטיח שקניית הרכב תהיה קלילה, בטוחה ומשתלמת לכל הצדדים המעורבים.

טיפים לבחירת רכב פגום שמתאים לצרכים שלך

רכישת רכבים בלי טסט ובמצב גרוע יכולה להיראות כאתגר לא פשוט, אך אפשר גם לראות בה הזדמנות. כל מה שצריך זה ידע והבנה בתחום, בשביל להפוך את האתגר להכנסה נוספת או לשימוש יעיל. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור רכב פגום שמתאים לצרכים האישיים שלך:

ראשית, תגדיר את הצרכים שלך. חשוב לדעת למה אתה צריך את הרכב – האם למטרות פרויקט שיפוץ? אולי לחלפים מסוימים? או אולי כרכב ניסיוני ללימוד טכנולוגיות רכב? ככל שתבין את הצרכים שלך בצורה טובה יותר, כך תוכל לבחור ברכב שמתאים להם בצורה אופטימלית.

שנית, בצע בדיקה יסודית של מצב הרכב. עליך לדעת מהם הנזקים המרכזיים, מהם התיקונים הנדרשים ומה תהיה העלות המוערכת שלהם. חשוב להתייחס גם למצב הכללי של המנוע, השלדה והחשמל ברכב. כך תוכל להבין אם יהיה לך הכוח להתמודד עם השיפוץ וההשקעה הדרושה בכך.

לבסוף, חפש אחר המלצות וביקרות. ישנן קהילות רבות באינטרנט שמסייעות לאנשים המעוניינים ברכישת רכבים פגומים. צא לשם וקרא המלצות וחוויות של אחרים, כך תוכל ללמוד ממומחים בתחום ולהימנע מטעויות נפוצות.

מקרים מעניינים: רכבים שהוחלפו עם יוסי ושיפוצם

יוסי קנה זמן רב רכבים במצב גרוע והפך אותם לנסיעות משומשות חדשות. סיפורים על רכבים שהוא שיפץ והחזיר לחיים הפכו לאגדה בקרב אוהבי רכבים. אחד המקרים המעניינים ביותר היה שיפוצו של פיג'ו 504 משנת 1995, שבעקבות אובדן הטסטים הפך לכיבוש חנייה. לאחר שבוצע שיפוץ יסודי במנוע ובתיבת ההילוכים, חזרה הפיג'ו לכביש מצליחה ומתפקדת.

דוגמה נוספת היא רכישה של פולקסווגן חיפושית שהועברה לו במצב הזנחה חמור. לאחר החלפת כל מערכות החשמל ותיקון הגוף, החיפושית שחזרה לימי תהילתה, והבעלים החדשים לא יכלו לזהות שהיא הייתה במצב כה גרוע לפני השיפוץ.

יוסי גם מתמקד ברכישת רכבים למטרות חלפים, שבדרך כלל תורמים משמעותית לשיפורים ורכב להחדרה לשוק. כך חלקים משתמרים ומשמשים גם לאחרים.

בסופו של דבר, יכולות אלה לא נולדות יום אחד. יוסי לומד כל הזמן ומרחיב את הכישורים שלו, ובכך מביא את הרכבים הגרועים ביותר למצבי תפקוד משביעי רצון. מקרים כאלו ממחישים איך אפשר להפוך גם רכבים ללא תקווה לסיפור הצלחה.

גם בלי טסט ובמצב גרוע – יוסי קונה רכבים בכל מצב! 🚗💥
גם בלי טסט ובמצב גרוע – יוסי קונה רכבים בכל מצב! 🚗💥

טבלת השוואה

כותרת קניית רכבים בלי טסט קניית רכבים במצב גרוע
מטרת הקנייה קניית רכבים לצורך שימוש אישי או מכירה בשוק קניית רכבים לשיפוץ או חלפים
דרישות בסיסיות הרכב עובר מבחן מינימלי או הסדרה הרכב עשוי להיות לא כשיר לתנועה
עלויות הכרוכות עלות גבוהה יחסית בהתאם למצבים שונים עלות נמוכה עקב מצב הרכב הדורש תעסוקה נוספת
סיכון כספי סיכון נמוך הודות למצב יחסית טוב יותר סיכון גבוה בתקלות ובבעיות אפשריות
תחרות בשוק תחרות מוגבלת יחסית לשוק מקביל תחרות גבוהה בשל שוק פתוח יותר

דוגמאות

קניית רכבים במצב גרוע ובלי טסט יכולים להיראות כמאמץ מורכב, אבל ישנן דוגמאות רבות למצבים שבהם רכישה כזו היא בחירה חכמה ואף משתלמת. למשל, יוסי, בעל מקצוע ברכב, קנה פעם רכב ישן מדגם סובארו שהיה ללא טסט ובעיקר במצב אחיד. למרות המראה החיצוני והמצב המכאני הגרוע של הרכב, ידע יוסי לזהות כי חלקים מסוימים של הרכב עדיין שמישים ותורמים לרכב אחר במוסך שלו.

באופן דומה, לאחר רכישה של פולקסוואגן פסאט בשוק הרכב, הוא היה במצב גרוע ובתחנת המבחן הקודמת הוא נכשל. אולם, כשנבדק בצורה מעמיקה יותר על ידי יוסי, הסתבר כי הבעיות העיקריות נבעו מכמה תיקוני תחזוקה פשוטים יחסית. מתוך הזדמנויות אלו, הצליח יוסי לא רק לשפר את השימוש ברכב אלא גם להכניס מעט רווחים כתוצאה מהמכירה המחודשת שלו לאחר ההתאמות הנדרשות.

מסקנה

לסיכום, קניית רכבים בלי טסט או במצב גרוע מצריכה ידע מקצועי והתנהלות זהירה, אך יש בה פוטנציאל לרווחים משמעותיים. מדובר בשוק פתוח למדי המאפשר למצוא רכבים במחירים נמוכים במיוחד בשל המצב הפיזי שלהם. באמצעות בדיקות נכונות ואנשי מקצוע מיומנים, ניתן לשפר מצבים ולהחזיר רכבים לפעולה תקינה, או לפחות לעשות בהם שימוש חלקי כחלקים או עזרי תחזוקה לכלי רכב אחרים. בצורה זו, אדם כמו יוסי, עם גישה מקצועית וניסיון מתאים, יכול להרוויח גם מפוטנציאל הרכב לבדו.

האתגרים בקנייה כזו עשויים לכלול עלויות בלתי צפויות באשר לתיקונים או לסיכונים כספיים שלהם לא ניתן חיזוי מראש. אך עם זאת, החשיבות האמיתית כאן היא המסירה הבטוחה של ערך לאחר הקנייה. בעתיד, יתכן שהצורך במיומנויות מקצועיות בשוק זה יהיה מבוקש עוד יותר, עם גידול במודעות לכלי רכב ירוקים ושחיקה כללית של שוקי רכבים מסורתיים המספקים דגמים ישנים יותר. בסופו של יום, רכישת רכבים במצבים גרועים או ללא טסט יכולה להיות התחלה חדשה לרכב ישן, ולצד ניסיון, להכיל גם הצלחה פיננסית.

מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב
שירותים נוספים
טבלת היתרונות שלנו לעומת המתחרים
דגם המכוניתשנת המכוניותמחיר לפירוק (ש"ח)
אופל1995-20171,000 – 10,000
טויוטה2002-20172,000 – 15,000
סובארו1994-20171,500 – 12,000
סוזוקי1999-20051,000 – 7,000
סיטרואןעד שנת 20171,500 – 10,000
רנו1994-20171,000 – 8,000
גולף1994-20173,000 – 20,000
וולוו1995-20175,000 – 25,000
מאזדהעד שנת 20162,000 – 12,000
סקודהשנת 2004+2,000 – 15,000
פולקסווגןעד שנת 20163,000 – 18,000
יונדאיעד שנת 20162,000 – 12,000
מרצדסעד שנת 20165,000 – 50,000
ניסאן2000-20182,000 – 15,000
פיג'ועד שנת 20171,500 – 8,000
פורד1990-20161,500 – 10,000
BMWעד שנת 20175,000 – 30,000
אאודי2005-20185,000 – 25,000
שברולט1998-20172,000 – 10,000
דייהטסועד שנת 20121,000 – 6,000

הטווחים כאן משקפים את הערך של רכבים לפירוק, בדרך כלל לפי מצבם, השנה והנפילות בשוק הרכב לפירוק.

טבלת היתרונות שלנו לעומת המתחרים
קטגוריהיוסי – קונים רכבים לפירוקקונים רכבים לפירוק – אחרים
השירותאנו מספקים הצעת מחיר מיידית ומדויקת בהתאמה אישית לצרכים של כל לקוח, תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים. הצעה שמותאמת במיוחד לרכב שלכם ומועברת בצורה ברורה ומסודרת. בנוסף, מגיעים עם גרר עד אליכם בחינם כדי לאסוף את הרכב בקלות ובמהירות.הצעות מחיר שיכולות לקחת זמן לעיתים עד למענה סופי, ולעיתים כוללות פרטים לא מלאים או לא מדויקים, דבר שמוביל לאי בהירות.
שירותיותהשירות שלנו הוא אישי, מקצועי ואדיב. אנחנו דואגים לכל פרט ופרט כדי להבטיח חוויית שירות נעימה, מהירה ומועילה. כל לקוח מקבל שירות מותאם לצרכים האישיים שלו. אנו דואגים לכל פרט, כולל הגעה עם גרר עד אליכם בחינם לאסוף את הרכב.שירות שמבוצע בדרך כלל על ידי צוות כללי, אשר לא תמיד זמין באופן מיידי או מיומן בפתרון בעיות בצורה ספציפית לכל לקוח. פעמים רבות השירות עשוי להיות פחות נעים ומותאם אישית.
זמינותאנחנו זמינים 24/7 לכל לקוחותינו, ומגיעים לכל מקום בארץ, כולל ישובים מרוחקים, כדי להבטיח תהליך מהיר ויעיל. הגעתנו אליכם מתבצעת ללא תקלות ובזמן.שעות הפעילות מוגבלות למועדים קבועים ולעיתים אין התחייבות לזמינות מלאה. הדבר עשוי לגרום לעיכובים במענה או בהגעת צוות המומחים למקום.
סוגי רכביםאנחנו קונים את כל סוגי הרכבים, כולל רכבים ישנים, מושבתים, רכבים פרטיים ורכבים מסחריים. כל סוג רכב מקבל את תשומת הלב המתאימה והמענה היעיל ביותר.בדרך כלל, מקובל להציע קנייה רק של סוגים מסוימים של רכבים, לרוב רכבים פרטיים, ולעיתים יש התמקדות במותגים מסוימים בלבד.
פריסה ארציתאנו פועלים בכל הארץ, כולל אזורים מרוחקים ונגישים, כדי להבטיח שהשירות שלנו יגיע אליכם, לא משנה היכן אתם נמצאים. הניידות שלנו גבוהה והמענה תמיד מקצועי.השירות מוגבל לאזורים מסוימים בלבד, דבר שמגביל את היכולת להגיע לאזורים מרוחקים או להעניק שירות למספר גדול של לקוחות.
תהליךתהליך העבודה איתנו הוא מהיר, פשוט ומסודר, ללא עיכובים מיותרים. אנו מקפידים על תיאום נכון עם הלקוח, כל השלבים מתבצעים ביעילות ובצורה בהירה, כך שתהליך המכירה יהיה קל ונעים. בנוסף, אנו מלווים אתכם יד ביד לאורך כל הדרך, במקצועיות ובאחריות, כדי להבטיח שתהיו מרוצים בכל שלב בתהליך.התהליך אצל אחרים עשוי להיות יותר מסורבל ומורכב, עם צורך בהמתנה ארוכה בין שלב לשלב. לעיתים יש חוסר בהירות ובלבול בנוגע לפרטים או צעד הבא בתהליך.
תשלוםאנחנו מבצעים תשלום מיידי, במזומן או בדרך שתהיה נוחה לכם. אין עיכובים, כל הלקוח מקבל את התמורה המלאה על הרכב, באופן מידי ובזמן שנוח לו. אנו משלמים את המחיר הגבוה ביותר עבור הרכב שלכם, כך שתהיו בטוחים שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר.תשלום יכול להתעכב במקרים מסוימים, ולעיתים יש צורך בהמתנה ארוכה או בעיות בשיטות התשלום שמובילות לאי נוחות עבור הלקוח.
אחריות סביבתיתאנחנו דואגים לכך שכל רכב שנרכש יטופל בצורה אחראית לפי התקנים הסביבתיים המחמירים ביותר, ומבצעים את כל פעולות הפרוק בצורה שמגנה על הסביבה.פעמים רבות לא ניתנת תשומת לב מספקת לאספקטים סביבתיים בעת פרוק רכבים, והשירות לא תמיד עומד בדרישות התקנים הסביבתיים הנדרשים.
מידע שעשוי לעניין אותך גם
שאלות ותשובות נפוצות של גולשים על רכבים לפירוק

תהליך של פירוק רכב הוא למעשה השלב האחרון בחייו של הרכב. במסגרת שירות פירוק רכבים – מוסרים מהרכב כל חלקיו והברזל שנשאר מועבר לתהליך שנקרא גריטה (מהמילה גרוטאה).
לרוב, הברזל מותך ונמכר לחברות ו/או מפעלים הצורכים ברזל.

מכירת רכב לפירוק מומלץ לבצע בשני תרחישים מרכזיים:
1. הרכב היה מעורב בתאונת דרכים שהשביתה אותו ובעקבותיה הוא ירד מהכביש.

2. הרכב הזדקן / עשה את שלו – אין הצדקה להחזיק אותו מבחינה כלכלית והסיכוי למכור אותו לשוק הפרטי נמוכים עד אפסיים.

מטבע הדברים, הסכום הסופי משתנה על בסיס שנתון הרכב, מצב מכני, שלדה ופרמטרים רבים אחרים. בתהליך של מכירת רכבים אצלנו, לפירוק כל רכב נבדק בקפידה ומחירו מוערך בצורה הוגנת.

רכבים שמגיעים למצב של פירוק לרוב שווים הרבה פחות ממחיר המחירון שלהם וניתן לקבל עליהם במקרים מסוימים 10% מערך הרכב או כמה אלפי שקלים בודדים.
לרוב התשלום מבוצע במזומן.

תהליך של פירוק רכבים מבוצע לרוב במגרשי פירוק רכבים פרטיים. יש לא מעט כאלה אבל לצערנו, כמו בכל תחום – גם לא מעט שרלטנים. יש לבדוק טוב טוב את המגרש בטרם מחליטים להתקדם איתו.
היו לא מעט מקרים בהם נאמר לבעל הרכב כי הוא פורק וירד מהכביש אך בפועל הרכב המשיך לנוע בחופשיות.

באם החלטתם לפרק את הרכב, הפרוצדורה היא כזו:

1. יש לבטל את רשיון הרכב במשרד התחבורה. זה דורש נוכחות של בעל הרכב או מיופה כוח מטעמו.
2. יש להגיע למשרד הרישוי מצוידים עם רשיון הרכב, תעודת זהו וכן למלא טופס לביטול רישום הרכב.
3. חשוב לדעת – רכבים אשר מוטל עליהם עיקול, שעבוד או מגבלה כלשהי – לא ניתן לבטל את רשיונם.
4. מרגע ביטול רשיון הרכב אסור לנסוע איתו, למעט הגעה למגרש הפירוק.

משרד התחבורה, בשיתוף עם המשרד לאיכות הסביבה – יוצאים כל כמה זמן עם תוכנית שמטרתה לעודד בעלי רכבים לשלוח את רכבם לפירוק, ולקבל תמורה הוגנת עבור רכבם.
ישנם תנאים ספציפיים המשתנים לעת לעת על מנת לקבל כסף מהמדינה במסגרת תכנית זו.
מידע נוסף על כך ניתן למצאו כאן

אנו כמובן מודעים לנושא שיש רכבים מושבתים 🙂 במקרים כאלה אנו מספקים שירותי גרירה לרכב על חשבוננו עד למגרש הפירוק.

בשמחה, ניתן ליצור עימנו קשר דרך הטלפון או דרך הטופס שבאתר. נשתמע!

חעיחעבשמחה, ניתן ליצור עימנו קשר דרך הטלפון או דרך הטופס שבאתר. נשתמע!

קניית רכבים לפירוק היא שירות שבו רוכשים רכבים שאינם במצב נסיעה, רכבים ישנים, או כאלה שהוגדרו כטוטאל לוס, לצורך פירוק החלקים השמישים בהם או מיחזור מתכות.

ניתן למכור רכבים מכל סוג – פרטיים, מסחריים, או דו-גלגליים – כולל רכבים ישנים, כאלה שעברו תאונות, רכבים ללא רישיון בתוקף, או כאלה שמנועם התקלקל.

המחיר נקבע על פי כמה גורמים: משקל הרכב, סוג החלקים שניתן לשימוש חוזר, מצבם, וסוג הרכב (בנזין, דיזל, או חשמלי).

לא. רוב החברות המספקות שירותי קניית רכבים לפירוק מציעות גם שירות איסוף עם גרר – בדרך כלל ללא עלות נוספת.

אין בעיה למכור רכב ללא רישיון בתוקף. החברה תקנה את הרכב ותספק את כל המסמכים הנדרשים לתהליך.

כן. חשוב לבטל את רישיון הרכב במשרד הרישוי לפני מכירתו לפירוק. פעולה זו מונעת חיוב באגרות רכב עתידיות.

תהליך המכירה הוא מהיר מאוד. לאחר יצירת קשר, החברה יכולה לאסוף את הרכב כבר באותו יום או למחרת, ובתוך מספר שעות העסקה מסתיימת.

בהחלט! רכבים שהוגדרו כטוטאל לוס הם מועמדים מצוינים לפירוק, מכיוון שאפשר להשתמש בחלקים שלהם או למחזר את המתכות.

כן. מדובר בתהליך חוקי לחלוטין, כל עוד מבצעים אותו מול חברות אמינות שמספקות את כל האישורים והמסמכים הדרושים.

כן. החברה תספק לך שטר מכר ומסמכים המעידים שהרכב נמכר לפירוק, מה שיסיר ממך כל אחריות חוקית עליו.

קישורים חיצוניים למידע ולהורדת טפסים ממשרד התחבורה
לקוחות ממליצים עלינו
למה כדאי לכם לעבוד איתנו?

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

אם יש לכם רכב ישן, לא פעיל, או כזה שכבר אינו שמיש, חברת "יוסי קונה רכבים לפירוק" היא הפתרון המושלם עבורכם. אנו מתמחים בקניית רכבים מכל סוג – רכבים שעברו תאונות, טוטאל לוס, רכבים ללא טסט, או כאלו שכבר יצאו מכלל שימוש. עם שירות מקצועי, אדיב ומהיר, אנחנו דואגים להפוך את התהליך לפשוט ונוח עבורכם.

יוסי והצוות שלנו מחויבים להציע לכם את המחיר ההוגן ביותר בהתאם למצב הרכב, ולאסוף אותו מכם במהירות ובנוחות – עד לפתח הבית, ללא טרחה מצדכם. בנוסף, אנו מספקים את כל המסמכים הדרושים להשלמת העסקה בצורה חוקית ושקופה, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

אל תתנו לרכב הישן לתפוס מקום בחנייה או להוות מטרד מיותר. פנו אלינו עוד היום ותגלו כמה קל ופשוט להיפטר מהרכב, תוך שאתם נהנים מתשלום מהיר ושירות מהשורה הראשונה.

צרו קשר עם "יוסי קונה רכבים לפירוק" עכשיו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ואמינה! יוסי כאן בשבילכם, עם פתרון מקצועי ואמין לכל רכב, בכל מצב. אנחנו מחכים לשיחה שלכם!

דילוג לתוכן